perjantai 4. lokakuuta 2013

mitäs te lukijat? entäpä minä ?

no terveppä jälleen !
aattelin kysästä ekka että mitenpä teillä lukijoilla menee? jos joku haluis vaikka vastata ;)

mutta entäpä minulla? ihan jees kiitoksia kysymästä :) työharjoittelu jossa olin muutaman kuukauden niin se meni erittäin hyvin tykkäsin työpaikasta ja ihmisistä! vielä tekisi mieli olla töissä :) katsokaaskun kouluni jatkuu.. ensimmäinen viikko on nyt ohi ja voi huhhuh meinaa tuota puolentoista vuoden jälkeen olla vähän sekasin juuu! mutta eipä siinä sen ihmeempiä ihan mukava aloittaa koulu jälleen uudessa luokassa niin saa vähän höllätä :) ammattikoulu alkoi niin alkoi myös autokoulu WUHUUU!! jänskättää jo valmiiks että miten mun käy :) ensimmäiset teoria tunnit meni maanantaina ja tiistaina.. 15. päivä tätäkuuta on ensimmäinen ajotunti :o sehän se jänskättää kans !! tiiä vaikka yllätän opettajan ajotaidoillani ku on tuota tullu ajeltua autolla jo jonki verran ;) ainoot mitkä näissä meinaa tökkiä on kaikki nää aikataulut, kun ei ole minkään näköistä kulkupeliä millä vois ajaa kouluihin ja takas.. äitin hommaa kuskata joka paikkaan.. mutta oottakaas ku mulla kortti on mahollisesti enskuussa ja vuosiakin tulee taas täyteen ni jospa sit helpottas :) nii ja kiva autoki ois ihan jees :)

muttaaaa jokunen viikko takaperin oli minulla keuhkokuvat ja öö ei kait niissä mitään ihmeellistä sitten näkynyt kerta kukaan ei minulle soittanut ? kun ohjeena oli että keuhkokuvissa käyn ja sitten tulee soitto perään jos jotain erikoista näkyy mutta jos on puhtaat kuvat niin mitään ei ilmoiteta eli kait sitä sit puhasta kuvaa tuli ! hmmm..

pahoittelen ku ei oo oikee tekstiä tullut tänne blogiin muttakun ei tahdo olla aikaa kirjoitella :/ mutta taas tuli jonkiverran tekstiä tällä tekstillä taas parikuukautta eteenpäin :D

4 kommenttia:

  1. Kiva lukea sun kuulumisia. Täällä sitä kärvistellään pojan kontrollituloksia ootellessa. Mutta eiköhän kaikki ole ihan ok. Pitää vaan tottua elämään tässä kontrollivaiheessa. Hyvää syksyn jatkoa! Ja ajele varovasti.

    VastaaPoista
  2. paljon paljon peukkuja kontrollituloksiin ! se on juu vaan tätä totuttelua mut eiköhän tämä tästä sitten. kiitoksia paljon ja syksyn jatkoja sinnekkin!! :)

    VastaaPoista
  3. Hieno juttu, ett kaikki on ok :). Mä oon välil käyny aina kurkkaamas, ett oisitko kirjottanu mitää kuulumisias :) Mullakin oli se 1,5 vuotis kontrolli ja kuvat oli puhtaat. Pidetään molemmat tää sama linja tästäkin eteenpäin ja näytetään syövälle piu paut :D

    VastaaPoista
  4. mutta hienoa että sullakin tulee puhtaita kuvia :) pidetään ihmeessä!!

    VastaaPoista