maanantai 11. helmikuuta 2013

kotona aina parempi

viikon antibioottihoito on taas takana ja hyvin jakselen :) tiistaina osastolta soiteltiin että tulehdusarvo nousussa ja valkosoluarvot laskussa eli parempi vaihtoehto olisi mennä suoraan antibioottihoitoon ennenkun kuume nousee kun sitten odotella sitä täälä kotona.. no siinä vaiheessa vielä ihan hyvillä mielin lähdin kun tiesin että pääsen pian pois :) mutta eiliseen asti antibioottia tiputeltiin.. tulehdusarvo rupes leikkimään mun kanssa ja teki niin että lähti laskuun ja seuraavana päivänä oli pompannu 90 :(

siitä se lähti kuitenkin samantien laskuun ja tällä hetkellä se on 14 kieppeillä.. perjantaina luvattiin että mahdollista on myös olla kotona ja hakea vain antibiootit osastolta aamusin ja niiin minä päätin tehdä :) tänä aamuna käytiin lääkäriä tapaamassa enkä saanutkaan antibioottia :o ja vielä oudompaa etten saanu antibioottikuuria suun kautta ollenkaan?? no kai se on ihan hyvä vaan :)

nyt sitten odotellaan seuraavaa hoitoa joka tulee 18 pv eli ensviikolla.. perjantaina verikokeet ja mahdollisesti kylpyläreissu perheen kanssa jos vaan kaikki menee niinku pitäs :) <3

1 kommentti:

  1. Kyl säki saat kaikkea kestää :(. Mut onneks sä oot voiton puolella jo noissa hoidoissa :). Mä pidän peukkuja sulle, ett kaikki menee hyvin ja pääset sinne kylpylään perheesi kanssa..vähän jotain vaihtelua elämään :). Mä oon kanssa päässy nyt uimaan useampana päivänä, kun Tiia on ollut täälä Imatralla :). Ja tänään käytiin vähän kävelemäs ulkona. Oon pystyny jo lyhyet lenkit kävelee keppien kaa, ettei oo rollaattoria tarvinnu enää niin paljon käytellä. Tän kuun lopus mul on taas seurantakuvaus ja vähän ruvennu nyt jo jänskättää, ett onko kaikki hyvin vai ei..eihän sitä voi ku toivoa, ett kaikki ois ok. Mut sulle paljon voimia ja tsemppiä! t: Sari

    VastaaPoista