maanantai 8. lokakuuta 2012

Uuvuttava sytostaattihoito on jälleen ohi ja kaksi kokonaista päivää vietetty kotona ja olo on mitä mahtavin! :) paitsi että väsyttää :D heräsin tänään hiukan turhan aikasin koska luulin että olisi verikokeita.. vaan ne ovatkin vasta keskiviikkona.. eikä ole uni tullut sen jälkeen.. noh mutta aamu on mennyt todella rattoisasti musiikkia kuunnellessa ja tietokoneella istuessa :)

saan aina sairaalasta lähtiessäni lääkekortin mutta tällä kertaa siinä ei määrätä pahoinvoinnin estolääkettä lainkaan.. ?? tästä huolimatta olen nyt ottanut primperania säännölisesti aamuin ja illoin jotta paha olo ei vaan pääse yllättämään! ja piikkejä mulla on tuikattava tällä kertaa 7 kpl.. 3 niistä on jo käytetty.. piikkien laittokin osaa olla joskus hankalaa kun minulla ei tuota mahaa ole paljoa mistä tarrata kiinni... :D muuten se on tosi helppoa :)

lauantaina olisi ollut kotona puuhommia luvassa :) mutta minun osalta ne jäi tekemättä.. :( tuli niin karu olo kun rupesi jälleen kerran huimaamaan niin paljon.. haluaisin kovasti tietää että johtuuko se siitä että olen vasta saanut sytostaatteja vai jostain muusta??? no mutta ei siinä sunnuntaina se oli jo ohi :) eli tällä kertaa huimaus oli vain hetkellistä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti